torsdag 27 december 2012

Julafton.

Det blev en god jul även på Teneriffa! Först tittade på KalleAnkasJul på storbild,  jobbade några timmar och sjöng jullåtar medan hotellets gäster spänt väntade på tomten. Sen körde vi 100 % julshow!!!

När vi kom hem väntade julbord hos mig och Gustav. Det blev julklappsleken, julmat, KarlBertil Johnsson och MUST! Väldigt mysigt:) Det hände en hel del så jag jag bjuder på en hel del bilder...

Nästa år hoppas vi ändå lite på en jul hemma... Familjerna fattades oss...

GODJUL!























1 kommentar:

  1. josefin bff rebeckatorsdag, mars 07, 2013

    hej Ebba! jag var i teneriffa på sportlovet och tyckte du var jätte bra! jag och min bästis ser upp till dig och Lovisa. vi tycker ni sjunger jätte bra och vill vara som er när vi blir stora!

    SvaraRadera