fredag 16 september 2011

Resfeber?

Kom hem efter jobbet med feber... segt! Blev en stilla kväll med Robinssonavsnitt (jag hejar definitivt på Denice). Ligger ensam och huttrat i "sovrummet". Närsomhelst kommer Gustav rycka upp dörren och då kommer allt kännas bättre=)

Ska ju iväg och sjunga nästa vecka också. Hoppas att halsen blir bättre tills dess!

Jag ser så sjukt många flygplan varje dag. De lyfter och landar, lyfter och landar... Bra för en flygrädd att se faktiskt. Istället för att fasa över flygresan så längtar jag dit. Ibland är det faktiskt lite deprimerande att se alla som ska iväg hela tiden när man själv rör sig på samma restaurang dagarna i ända. De sitter och skrattar med sin goda mat och handbagaget redo. Fast, jag kanske inte får tycka så. Om 16 dagar är det ju MIN TUR att resa. Jihoo!!!

Som Gustav säger: "Det är ju nu man ska njuta, nu är allt härligt framför oss!"

1 kommentar:

  1. haha härligt att du redan har resfeber... jag åker om 2-3 dagar och har inte lyckats få det än! försöker få mig själv att inse att det är hög tid att börja packa.

    SvaraRadera