söndag 16 februari 2014

New York. Dag 3.

Idag åt vi världens godaste (och tyvärr ganska dyr) frukost på en restaurang som heter "kingdom". Beställde in fruktsallad och fick en stor skål fylld med jordgubbar, björnbär, blåbär, hallon, kiwi, ananas och vindruvor. Den svenska banan och äpple fruktsalladen kan ju slänga sig i väggen!

Det var obehagligt väder idag så jag och Lisa satsade på inneaktiviteter. Macys, Sephora, Niketown... Köpte nya och helt galna löparskor i tusen färger, nu kommer jag springa fort!

Hade planerat att ta en jazzklass på Broadway dance center men när jag kom dit hade klassen redan börjat, jag hade missförstått schemat... Men nu är jag i alla fall inskriven i deras system så nästa gång jag går dit kan jag bara glida in direkt:)! Har haft lite feber och är dunderförkyld så kanske bara är bra att vänta en dag till med tränandet...

På kvällen anlände resten av gänget från Sverige. De var riktigt trötta och slitna efter resan så det fick räcka med kvällsmat på en diner i närheten och sen sova. Men SÅ kul att alla är här nu! Imorgon blir det bättre väder, jihoo!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar